Учитель року 2016

Доповідь на тему: "ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ПРОВЕДЕННЯ НЕСТАНДАРТНИХ УРОКІВ З МЕТОЮ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ"

Презентація з теми



Майстер-клас «Використання Prezi під час проведення нестандартних уроків»

Сценарій відкритого уроку на тему: «Музика» (8 кл.)

  Власний особистісний і педагогічний портрет 


     Мій вчительський шлях триває 8 років. Я – вчитель англійської мови. Проблема, над якою я працюю – «Використання технологій проведення нестандартних уроків з метою формування особистості учня». Я вважаю, що вчитель повинен допомогти дитині пізнати багатогранний світ, зацікавити учня своїм предметом, заохотити до навчання, вкласти всі свої знання в учнів. Дуже часто діти кажуть, що їм не потрібна англійська мова у майбутньому, тому немає сенсу її вивчати зараз. Ще найгірше, коли дітям кажуть це батьки. Тому, я вважаю своєю задачею розробляти і проводити такі цікаві уроки, щоб дитина мала бажання пізнати під час вивчення англійської мови якомога більше корисної та цікавої інформації. Також, вчитель повинен пояснити учням, що сучасна людина без знання іноземної мови не зможе досягти таких висот, як освічена та грамотна людина.
     До кожного учня потрібно відноситися як до окремої індивідуальності, їм дуже приємно, коли вчитель розуміє та підтримує їх. Якщо вчитель з учнями є однією командою, то вони разом обов’язково досягнуть високих результатів.
Повертаючись до проблеми, над якою я працюю, можу впевнено зробити висновки, що проведення нестандартних уроків приводять до високої якості знань. По-перше, такі уроки згуртовують учнів та вчителя, по-друге, вони з зацікавленістю йдуть на уроки. В учнів є бажання працювати та вивчати новий цікавий матеріал, вони навіть не помічають як у процесі гри, вони розширюють свої знання. Я використовую різні форми проведення нестандартних уроків: екскурсії, концерти, змагання, уроки з використанням мультимедійної дошки та інші. Дітям дуже подобається робити та захищати проекти з пройдених тем, приймати активну участь у концертах та вікторинах.
        Учень мого класу посів 3 місце у районній олімпіаді з англійської мови, що є непоганим результатом та доказом того, що нестандартні уроки позитивно впливають на формування особистості учня та покращують його знання.
        Працюю з учнями 2-8 класів і впевнена, що форми та методи навчання повинні бути різними для кожного класу, тому що учнівські колективи можуть бути різними, сприймати нову інформацію неоднаково. В початковій школі урок-гра є найбільш результативною формою. Середні класи полюбляють створювати презентації, проектні роботи, працювати в групах. Саме це навчає працювати самостійно, розширювати свій лексичний словник та покращувати граматичні навички.
         Учні повинні розуміти, що англійська мова поєднує людей та країни, вона наче міст, який зближує різні культури. Тому я намагаюся покласти всі свої зусилля на те, щоб викликати в учнів позитивного ставлення до вивчення англійської мови.

2 коментарі: